Úvodní slovo
|
Nové číslo Truck & business 2014
Právě vychází nové číslo magazínu Truck & business pro strategické řízení silniční autodopravy. Podívejte se na upoutávku ně některé články v tomto newsletteru, případně získejte číslo v pdf za zvýhodněnou cenu (klikněte na odkaz e-Truck & business vedle aktuální titulky na našem webu). Hlasujte v anketě časopisu FLEET firemní automobily o Hankook Firemní auto roku na adrese www.firemniautoroku.cz
|
| Několik set novinářů více než 30 národností přihlíželo dne 3. července 2014 na dálničním úseku A 14 poblíž Magdeburgu autonomní jízdě tahače Mercedes-Benz v rámci světové premiéry, na níž stuttgartská automobilka prezentovala tahač, resp. soupravu roku 2025. Truck & business byl při... celý článek »
|
|
| Kromě již zmíněných problémů v T&B číslo 2/14, které trápí dopravce, existuje řada dalších, například nízká účinnost kontrolního systému mýta, zvyšování mýtných sazeb a kritický nedostatek kvalitních řidičů. A právě k výše uvedeným problémů připojujeme několik poznámek předsedy představenstva... celý článek »
|
|
| V současné dopravně-bezpečnostní situaci se čím dál tím více musíme věnovat vzájemným vztahům mezi jednotlivými skupinami účastníků silničního provozu, ať motorovými nebo nemotorovými. Tyto vztahy lze pojmenovat různými termíny, jedná se však především o problém vzájemné komunikace, spojený s... celý článek »
|
|
| Se silniční nákladní přepravou je od jejího vzniku neodmyslitelně spojeno zasílatelství. Jde o spojení, které nabylo zásadního významu zejména po nastolení tržních vztahů, a s tím spojeným vznikem přepravního trhu. Do značné míry jsme se nového přístupu dočkali řadou mnohdy zásadních legislativních... celý článek »
|
|
| Pojďte se s námi projít po hannoverském výstavišti, které jsme navštívili před oficiálním otevřením autosalonu pro publikum. Náš „Den“ byl sice zasvěcený tiskovým konferencím, přesto se nám podařilo letem světem proběhnout rozlehlé moderní pavilony, zejména ty, kde byla soustředěna silniční... celý článek »
|
|
Používáte pro komunikaci své firmy či pro její reklamu Facebook nebo jiné sociální sítě? |
Ano a aktivně |
95% |
|
Profil máme založený, ale moc s ním nepracujeme |
1% |
|
Nepoužíváme, ale uvažujeme o tom |
1% |
|
Nepoužíváme a používat nebudeme |
6% |
|
Více »
|
|
|
- Voze budoucnosti: souprava roku 2025
- Zvyšování mýtných sazeb
- Komunikace mezi řidiči
- Co bychom měli vědět o zasílatelství (1)
- Pohneme budoucností
Více »
|
|
|