Truck & Business » Archiv 2006 - 2012 » Unileasing prosperuje a mění image
Leasingová společnost Unileasing oznámila hospodářské výsledky za 3. čtvrtletí 2007 a současně představila nové logo, které bude používat od příštího roku. „Společnost Unileasing a. s. uzavřela v průběhu prvních tří čtvrtletí roku obchody ve výši...
Leasingová společnost Unileasing oznámila hospodářské výsledky za 3. čtvrtletí 2007 a současně představila nové logo, které bude používat od příštího roku.
„Společnost Unileasing a. s. uzavřela v průběhu prvních tří čtvrtletí roku obchody ve výši 1,56 miliardy Kč, což v porovnání s rokem 2006 představuje nárůst 25 procent. Největší růst zaznamenala komodita strojů a technologií, kde se objem zvýšil o plných 200 milionů Kč. Druhý největší nárůst byl v těžké dopravní technice, a to ve skupině nákladních automobilů a tahačů. Skladba rostoucích komodit odpovídá rozvoji českého hospodářství – zvyšující se průmyslové výrobě a vysoké přepravní náročnosti,“ komentuje výsledky Ing. Pavel Nový, místopředseda představenstva, Unileasing a. s.
Ke zlepšení došlo také u nejdůležitějších ekonomických ukazatelů. Zisk před zdaněním se meziročně zvýšil o 10 procent na 72 milionů Kč. Objem pohledávek po splatnosti, jeden z přísně sledovaných ukazatelů leasingových a splátkových společností, dokonce ke 30. září 2007 poklesl na pouhých pět milionů Kč, což je pokles o 40 procent oproti stejnému období loňského roku. Poměr těchto pohledávek k tržbám společnosti je na úrovni desetin procenta, což odráží kvalitu realizovaných obchodů a vynikající řízení rizik při vysokých objemech obchodů. Příznivé hospodářské výsledky představují dobré podmínky pro pokračování další expanze v příštích letech a posílení pozice největší nezávislé leasingové společnosti v České republice.
Společnost Unileasing se od nového roku také rozhodla modernizovat svoji korporátní identitu a vizuální styl. Změněná identita by měla evokovat, že Unileasing je společnost, která jde s dobou, a sdělit okolnímu světu, že je oproti konkurenci schopná pružně reagovat na individuální požadavky zákazníků. Redesign loga společnosti směřoval k maximálnímu zpřehlednění a zjednodušení značky při zachování základní kontinuity tvaru.