Sedmý podnik FIA Evropského poháru tahačů 2011 pod názvem Renault Trucks Czech Truck Prix 2011 se uskutečnil na mosteckém autodromu v posledním srpnovém víkendu. Renault Trucks byl opět po roce generálním partnerem závodů. Závodní speciály týmu ...
Sedmý podnik FIA Evropského poháru tahačů 2011 pod názvem Renault Trucks Czech Truck Prix 2011 se uskutečnil na mosteckém autodromu v posledním srpnovém víkendu. Renault Trucks byl opět po roce generálním partnerem závodů. Závodní speciály týmu Renault Trucks – MKR Technology zajistily všem divákům mimořádné zážitky neboť po celý víkend se držely na předních místech.
Tým Renault Trucks-MKR Technology potěšil domácí fanoušky a to hned v prvním závodě kdy suverénně stylem start –cíl zvítězil Adam Lacko, a naznačil tak, kdo by mohl být letos králem mosteckého autodromu. Na vlně úspěchu pokračovali piloti týmu Renault Trucks – MKR Technology i v odpoledním propršeném hendikepovém závodě. Naprosto fantasticky se z osmého místa téměř znovu až na čelo dokázal propracovat právě Adam Lacko. Z druhé příčky už dokonce útočil na vedoucího Davida Vršeckého, ale při předjížděcím manévru na mokré trati musel brzdit, což ho stálo stříbro, které získal za ním jedoucí Markus Bösiger. Souboj o prvenství byl nakonec tak vyrovnaný, že všichni tři piloti cílem projeli v půl vteřině v pořadí Vršecký, Bösiger a Lacko. Bohužel, Markus Oestreich byl ze závodu po tvrdém nárazu od Španěla Bermeja vyřazen už v první zatáčce a Adam Lacko až po slavnostním vyhlášení byl penalizován, takže mu nakonec patřila čtvrtá pozice.
V neděli se ale stal sen skutečností. Všichni tři piloti Renault Trucks -MKR Technology opravdu zaplnili pódium a to nejen v nejprestižnějším hlavním závodě, ale především před domácím publikem. Tento den patřil pilotům i celému týmu Renault Trucks -MKR Technology. Velký sen celého týmu se splnil v nedělním hlavním závodě. Ještě v sobotu večer přitom nikdo na takové vítězství ani nepomyslel, neboť až do šesti do rána mechanici spravovali závodní speciál Marcuse Oestreicha.