Tým MKR Technology je druhý
pondělí, 17. října 2011
I přes veškerou snahu, zasloužená vítězství a mnohá umístění na stupních vítězů, tým Renault Trucks – MKR Technology skončil na druhém místě v letošní sezóně evropského poháru. Mimořádný výkon podal tým MKR Junior 14 v čele s Adamem Lackem se...
I přes veškerou snahu, zasloužená vítězství a mnohá umístění na stupních vítězů, tým Renault Trucks – MKR Technology skončil na druhém místě v letošní sezóně evropského poháru. Mimořádný výkon podal tým MKR Junior 14 v čele s Adamem Lackem se umístil na třetím místě v celkovém pořadí týmů. 53 700 diváků sledovalo v Le Mans poslední 10. podnik sezóny, což je o téměř 5 % více než v loňském roce. Renault Trucks tak měl i mimořádnou příležitost pokračovat v oslavách 20 let vozidla Renault Magnum.
První kvalifikační závod na legendárním okruhu Bugatti v Le Mans, začal pro šechny tři závodní speciály Renault Trucks úspěšně. Bohužel, diskvalifikace dvou z nich je posunula na konec startovního roštu a tím uzavřela přístup k rozhodujícím bodům.
Šéf týmu Mario Kress, který vždy bojuje až do poslední chvíle, si už v sobotu musel připustit, že jeho tým pohár konstruktérů neobhájí. Z čela startoval jen Adam Lacko, když kolegové Markus Bösiger i Markus Oestreich museli vyjíždět z posledních pozic. Lacko po těžkých soubojích o jedny z posledních bodů bral bronz. Bösiger a Oestreich se dokázali probojovat na desáté a jedenácté místo.
V odpoledním hendikepovém závodě, kdy si elitní osmička zrcadlově otočila své pozice, vyjížděl Adam Lacko až ze šesté příčky, ale postupně se propracoval před Hahna. Bösiger bodoval šestý a Oestreich kvůli prasklé vzduchové hadici závod nedojel.
V neděli po startu hlavního závodu udělal Vršecký fatální chybu. Nejen, že svou jízdou spolu s Albacetem způsobil vážnou nehodu, ale i díky ní se definitivně připravil o post české jedničky. Nejlepším českým pilotem se tak díky celkovému třetímu místu stal Adam Lacko a MKR Junior 14 zase nejlepším českým týmem.