Renaulty na Dakaru
pondělí, 19. prosince 2011
Společnost Renault Trucks se opět zúčastní nejznámější světové rallye a na startovní čáru vyšle dvě vozidla Renault Kerax a Sherpa. Rallye přichází do Peru ve stejné době, kdy společnost Renault Trucks vstupuje na místní trh, který je jedním z...
Společnost Renault Trucks se opět zúčastní nejznámější světové rallye a na startovní čáru vyšle dvě vozidla Renault Kerax a Sherpa. Rallye přichází do Peru ve stejné době, kdy společnost Renault Trucks vstupuje na místní trh, který je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejících trhů v Jižní Americe.
Společnost Renault Trucks je vždy a všude svým zákazníkům nablízku a nejinak je tomu i v případě rallye konané v extrémních podmínkách, které jsou ideálním terénem pro demonstraci výborných vlastností jejích vozidel. V průběhu patnáct dnů trvajícího závodu budou na palubě Renault Kerax k dispozici dva technici poskytující asistenci jak pro závodní kamiony, tak pro kamiony zajišťující logistiku akce. Vozidlo Sherpa bude mít za úkol dopravovat zástupce místního tisku co nejblíže k soutěžícím a prokáže tak svou schopnost obstát i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Tentokrát přichází rallye poprvé do Peru a s ní i společnost Renault Trucks. Značka zde prostřednictvím svého exkluzivního distributora R.T. PERÚ S.A.C. zahájí počátkem roku 2012 své obchodní aktivity. Peruánský trh je velmi dynamický a úměrně k růstu místní ekonomiky zde vzrůstá i počet prodaných kamionů. V roce 2011 bylo na peruánském trhu prodáno 6000 kamionů všech značek o celkové hmotnosti nad 16 tun. Společnost Renault Trucks uvede na místní trh dvě řady produktů: vozidla Kerax pro těžební a stavební průmysl a vozidla Premium Route pro dálkovou přepravu. Distributor R.T. PERÚ S.A.C. koncem února otevře brány své pobočky na dálnici Panamericana Sur, hlavní silniční tepně země.
Společnost Renault Trucks rozvíjí své aktivity v Jižní Americe již 9 let. Výrobce v současnosti disponuje 17 prodejními a servisními centry v Argentině. V Chile je značka zastupována místní firmou Salfa, která díky svým 12 pobočkám zajišťuje optimální pokrytí celého území státu. Mezi zeměmi Jižní Ameriky jsou to právě Argentina, Chile a Peru, ve kterých bude značka v následujících letech zaznamenávat nejvýznamnější rozvoj.