Renault Premium Route první v testu
pátek, 17. září 2010
Německý dopravce a majitel stejnojmenné společnosti Joachim Fehrenkötter společně s deníkem Trans aktuell tři roky testovali v reálných provozních podmínkách sedm nákladních vozidel sedmi různých značek. Test „Fehrenkötter“ zná nyní svého vítěze –...
Německý dopravce a majitel stejnojmenné společnosti Joachim Fehrenkötter společně s deníkem Trans aktuell tři roky testovali v reálných provozních podmínkách sedm nákladních vozidel sedmi různých značek. Test „Fehrenkötter“ zná nyní svého vítěze – je jím Renault Premium Route, který měl z testovaných vozidel nejnižší provozní náklady a spotřebu.
Spolehlivost, spotřeba, poprodejní servis, všechna tato kritéria byla průběžně analyzována a sledována. Na jejich základě pak bylo sestaveno pořadí. Když německý dopravce Fehrenkötter kupoval sedm nákladních vozidel od sedmi různých výrobců, kladl si za cíl zjistit, které z vozidel a která ze značek jsou nejlepší z hlediska spolehlivosti, nákladů, ale také servisu a vztahu ke klientům.
Po třech letech provozu se stal konečným vítězem Renault Premium Route. Byl uznán nejlepším v oblasti provozních nákladů a spotřeby. Po třech letech testování a 401 325 najetých kilometrech byly jeho celkové provozní náklady nejnižší ze sedmi vozidel s 63,34 eurocenty na kilometr. S průměrnou spotřebou 32,4 litrů na 100 km je také v tomto ohledu nejúspornější z testovaných.
Skupina Fehrenkötter se specializuje na mezinárodní přepravu zemědělských strojů, campingových a přepravních vozidel, a vlastní vozový park složený z přibližně 200 vozidel donedávna stejné značky. Tento soukromý test trvající tři roky je obzvláště reprezentativní, protože byl proveden na sériově vyráběných vozidlech se shodným výkonem a v reálných podmínkách použití. Všechna testovaná vozidla byly podvozky 6x2 s výkonem mezi 400 a 420 k. Renault Trucks reprezentoval podvozek Renault Premium Route 410.25 6x2 za jehož volant usedl jeden řidič pro jízdy po Německu a další dva pro jízdy po Evropě.