Renault Master v nové variantě  |  Archiv 2006 - 2012  |  Truck & Business

     
 

Truck & Business » Archiv 2006 - 2012 » Renault Master v nové variantě

Renault Master v nové variantě

 
image1723

pátek, 18. června 2010

Nabídka modelu Renault Master  se rozšiřuje o verze „podvozek s kabinou“, které doplňují nabídky furgon.  Nabídka Renault Master zahrnuje verze od 3,5 do 4,5 t s pohonem předních nebo zadních kol s montáží pneumatik na zadní nápravě v jednomontáži...

 
Nabídka modelu Renault Master  se rozšiřuje o verze „podvozek s kabinou“, které doplňují nabídky furgon.  Nabídka Renault Master zahrnuje verze od 3,5 do 4,5 t s pohonem předních nebo zadních kol s montáží pneumatik na zadní nápravě v jednomontáži nebo dvoumontáži. Renault Trucks nabízí též karosovaná vozidla určená k okamžitému použití v rámci nabídky „Ready to work“ * a škálu služeb výhradně určených užitkovým vozidlům, jako je kontrakt o údržbě Start&Drive, rozšíření záruky Expandys nebo servis Fast&Pro. 

Dopravci zabývající se doručováním zásilek, pro něž je nejdůležitější užitečné zatížení (odborníci na převoz chladniček či velkoobjemových těles, instalatéři, …) upřednostní nabídku Master od Renault Trucks se šasi s kabinou a pohonem předních kol o hmotnosti 3,5 t. Tato verze poskytuje nejlepší užitečné zatížení na trhu.

Ti, kteří vyžadují co nejlepší mobilitu vzhledem k nákladu či terénu, ve kterém se jejich vozidlo pohybuje, se přirozeně rozhodnou spíše pro modely s pohonem zadních kol. Mezi těmito modely se nabízí několik možností: verze 3,5 t s pohonem zadních kol v jednomontáži umožňuje získání vyšší mobility při zachování užitečného zatížení. Tuto verzi lze doporučit například pro konfigurace s těžším přívěsem nebo plošinou.

Pokud nároky na přepravu nákladu vzrostou (vozidla vybavená sklápěčkou či jeřábovým ramenem), zákazník se zaměří na modely s dvoumontáží, která umožňuje zvýšit zátěž na zadní nápravě. Takový je model Master 3,5 t s pohonem zadních kol ve dvoumontáži.

Konečně klienti, jejichž vozidla ponesou těžkou nástavbu (mini-BOM, dlouhé plošiny atd.) a kteří vyžadují maximální možnou zátěž na zadní nápravě si jistě vyberou Master 4,5 t ve dvoumontáži. K dispozici je uzávěrka diferenciálu pro všechny verze s pohonem zadních kol.

Kromě výběru mezi pohonem předních a zadních kol pro verzi podvozek s kabinou si zákazník bude moci zvolit z různých kombinací, dle verzí, na základě tří rozvorů (3182 mm, 3682 mm, 4332 mm) s dlouhým (1688 mm) či krátkým (1118 mm) zadním převisem.

Master „podvozek s kabinou“ umožňuje použití široké škály karosérií a příslušenství. Karosovatelná délka patří k nejlepším na trhu a pohybuje se od 3182 mm do 4838 mm u verze s pohonem předních kol, od 3182 mm do 5746 mm v případě verze s pohonem zadních kol v jednomontáži a od 3639 do 5468 mm u verze s pohonem zadních kol ve dvoumontáži. Nabídka je dále podobně rozdělena i v případě následujících konfigurací: podvozek k celkové dostavbě, plošina s kabinou či dvojkabinou. Všechny verze modelu Master od Renault Trucks obsahují předpřípravy důležité k montáži většiny karosérií, například předpřípravu pro vložení přídavných akumulátorů, možnost pomocných pohonů na převodovce nebo skříň s konektory, která usnadňuje elektrická napojení karosářů.



 
image1724image1725
 
 
 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@truck-business.cz