Premium Lander OptiTrack se selektivní volbou pohonu
úterý, 27. dubna 2010
(podle TZ Renault) Nákladní vozidlo stavební řady musí být operativní za jakýchkoliv meteorologických podmínek a v jakémkoliv terénu. Často je nezbytný pohon 4x4. Toto řešení je sice vyhovující z technického hlediska, představuje ale mimořádné...
(podle TZ Renault) Nákladní vozidlo stavební řady musí být operativní za jakýchkoliv meteorologických podmínek a v jakémkoliv terénu. Často je nezbytný pohon 4x4. Toto řešení je sice vyhovující z technického hlediska, představuje ale mimořádné náklady pro ty zákazníky, kteří ho nevyužívají každodenně, a to zejména pokud jde o spotřebu paliva. Proto Renault Trucks uvádí na trh novinku: Premium Lander OptiTrack, který umožňuje disponovat dočasným náhonem 4x4 včetně všech jeho výhod pouze tehdy, kdy ho opravdu řidič potřebuje.
Model Premium Lander OptiTrack je vybavený systémem, který umožňuje jednoduchým stisknutím tlačítka na palubní desce přejít z modu 4x2 na mode 4x4. Systém OptiTrack je k dispozici při jízdě vpřed i při vzad a až do rychlosti 30 km/h. Umožňuje využívat všech výhod náhonu všech kol tehdy, kdy je to opravdu nutné, aniž by s sebou přinášel mimořádné náklady spojené s náhonem všech kol. Dopravce takto ve srovnání s klasickým náhonem 4x4 má při každé otočce o 490 kg vyšší užitečné zatížení a jeho spotřeba klesá minimálně o 10 %, a to díky tomu, že přední náprava byla nahrazena nápravou s hydraulickým pohonem.
Další výhodou modelu Lander OptiTrack je, že při zachování mobility vozidla s náhonem 4x4 poskytuje stejné pohodlí jako vozidlo pro silniční dopravu. Je také třeba zdůraznit, že OptiTrack je dodáván jak s manuální převodovkou, tak s automatizovanou převodovkou Optidriver+ se všemi výhodami, co se týče úspory paliva, pohodlí a výkonnosti.