Nové modely vozíků Hyster  |  Archiv 2006 - 2012  |  Truck & Business

     
 

Truck & Business » Archiv 2006 - 2012 » Nové modely vozíků Hyster

Nové modely vozíků Hyster

 
image996

středa, 14. ledna 2009

Společnost Phoenix-Zeppelin uvádí na český trh nové modely elektrických vysokozdvižných vozíků Hyster. Nové řady vozíků J1.5-2.0XNT a J1.6-2.0XN se třemi a čtyřmi koly umožňují velmi hospodárný provoz.  Nové řady vozíků byly rovněž navrženy podle...

 

Společnost Phoenix-Zeppelin uvádí na český trh nové modely elektrických vysokozdvižných vozíků Hyster. Nové řady vozíků J1.5-2.0XNT a J1.6-2.0XN se třemi a čtyřmi koly umožňují velmi hospodárný provoz.  Nové řady vozíků byly rovněž navrženy podle výsledků rozsáhlého výzkumu tak, aby zajistily operátorům maximální komfort a umožnily jim udržet trvale vysokou efektivitu práce.

Nové modely vysokozdvižných vozíků Hyster přichází v tří i čtyřkolovém provedení a jednotlivé modely mají nosnost 1,5 – 2 tuny a pohon předních kol. Vůbec poprvé tak Hyster zavádí tříkolový model s nosností 1,5 tuny, který je ideálním řešením pro manipulaci s lehčími břemeny.

Hlavní předností nové generace vozíků Hyster je nízká energetická náročnost a maximální efektivita. Vozíky tak přicházejí se dvěma provozními módy – ELo (low energy) pro nízkou spotřebu, který umožní vozíku spotřebovávat o 16 % méně energie a HiP (high productivity), ve kterém stroj dosahuje o 8 % vyšší produktivity než jeho konkurenti při zachování srovnatelné spotřeby. Efektivní využití energie se promítá i do designu jednotlivých komponentů. Trakční motory a pumpy, podobně jako pohon předních kol, jsou napájeny elektrickou energií a umožňují tak maximalizovat produktivitu díky delší výdrži.

Kromě energetické úspory mají nové vozíky řadu dalších vylepšení. Od nejnovější technologie elektromotorů pro zdvih i pojezd, přes využívání vysoce kvalitních a trvanlivých komponentů včetně uzavřených trakčních motorů a diskových brzd, až po tepelnou ochranu a systém VSM (Vehicle System Manager), který monitoruje a řídí veškeré funkce vozíku. Servisní intervaly jsou po 1000 provozních hodinách a jednotlivé díly byly přeskládány tak, aby byla jejich údržba co nejjednodušší. 

Ergonomie
Nástup a výstup ze stroje je usnadněn nízkou výškou schodů (500mm), vhodně umístěným oblým držadlem a opěrkou na ruce na sedačce. Jakmile se operátor usadí, má díky novému designu kabiny a pedálů více místa na nohy a vyztužená protiskluzová rohož napomáhá zmenšit napětí chodidel a kotníků a umožňuje uvolněnější jízdu. Oblá stříška poskytuje dostatek místa pro hlavu a ramena a celoodpružená sedačka umožňuje pohyb 80mm pro maximální pohodlí a snížení otřesů těla. Pro řidiče, kteří potřebují delší dobu trávit jízdou dozadu, připravil Hyster možnost otočného sedadla, které tuto činnost zpříjemní a zmenší tak námahu krku a ramen.

 
image996image995
 
 
 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@truck-business.cz