Nová organizace společnosti Volvo Trucks  |  Archiv 2006 - 2012  |  Truck & Business

     
 

Truck & Business » Archiv 2006 - 2012 » Nová organizace společnosti Volvo Trucks

Nová organizace společnosti Volvo Trucks

 
image591

pátek, 10. února 2012

Nová organizační struktura segmentu výroby a prodeje nákladních automobilů společnosti Volvo Group znamená rozdělení odpovědnosti za marketing a prodej značek nákladních vozů Volvo Group do tří geografických oblastí. Strategie značek a výrobků však...

 
Nová organizační struktura segmentu výroby a prodeje nákladních automobilů společnosti Volvo Group znamená rozdělení odpovědnosti za marketing a prodej značek nákladních vozů Volvo Group do tří geografických oblastí. Strategie značek a výrobků však bude přitom stále řízena na globální úrovni. Počátkem roku 2012 převzal odpovědnost za Volvo Trucks, největší značku nákladních automobilů Volvo Group, Claes Nilsson, který byl dříve prezidentem její evropské divize.

Cílem restrukturalizace do tří ekvivalentních prodejních a marketingových oblastí – americké (Severní a Jižní Amerika), EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) a APAC (Asie a Pacifik) – je vytvořit takovou organizaci, která dokáže plnit potřeby zákazníků po celém světě efektivněji a lépe využívat komerční potenciál jednotlivých značek nákladních automobilů Volvo Group.

 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@truck-business.cz