Nová organizace společnosti Volvo Trucks
pátek, 10. února 2012
Nová organizační struktura segmentu výroby a prodeje nákladních automobilů společnosti Volvo Group znamená rozdělení odpovědnosti za marketing a prodej značek nákladních vozů Volvo Group do tří geografických oblastí. Strategie značek a výrobků však...
Nová organizační struktura segmentu výroby a prodeje nákladních automobilů společnosti Volvo Group znamená rozdělení odpovědnosti za marketing a prodej značek nákladních vozů Volvo Group do tří geografických oblastí. Strategie značek a výrobků však bude přitom stále řízena na globální úrovni. Počátkem roku 2012 převzal odpovědnost za Volvo Trucks, největší značku nákladních automobilů Volvo Group, Claes Nilsson, který byl dříve prezidentem její evropské divize.
Cílem restrukturalizace do tří ekvivalentních prodejních a marketingových oblastí – americké (Severní a Jižní Amerika), EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) a APAC (Asie a Pacifik) – je vytvořit takovou organizaci, která dokáže plnit potřeby zákazníků po celém světě efektivněji a lépe využívat komerční potenciál jednotlivých značek nákladních automobilů Volvo Group.