KRAIBURG ROADSHOW
čtvrtek, 16. listopadu 2006
Firma Kraiburg Austria na začátku října uspořádala týdenní roadshow po Slovensku. Cílem cesty byli partneři firmy v Bratislavě, Trnavě, Žilině, Liptovské Teplé u Ružomberoku a v Nitře. Kraiburg byl na cestách se speciálním kamionem „Kraiburg...
Firma Kraiburg Austria na začátku října uspořádala týdenní roadshow po Slovensku. Cílem cesty byli partneři firmy v Bratislavě, Trnavě, Žilině, Liptovské Teplé u Ružomberoku a v Nitře. Kraiburg byl na cestách se speciálním kamionem „Kraiburg Promotion Truck“, který měl premiéru již na veletrhu pneumatik konaném v tomto roce v Essenu. Do zavazadel si přibalil vysoce kvalitní pneumatiky Kplus 30 a samozřejmě i detailní informace k tomuto sortimentu. Kvalita pneumatik udělala velký dojem na celkem 150 obchodníků a konečných spotřebitelů. S velkým zájmem se setkalo i tvrzení, že s Kplus 30 je možné snížit provozní náklady na pneumatiky až o 30 % ve srovnání s jinými kvalitními protektory, popř. až o 90 % ve srovnání s novými pneumatikami. Experti firmy Kraiburg doložili toto tvrzení konkrétními příklady použití protektorovaných pneumatik a výsledky celé řady praktických testů zabývajících se kilometrovým průběhem těchto pneumatik. Souběžně s tím byly samozřejmě představeny i nové profily: mezi jinými i výkonný protektor KDA2eT20,5 pro poháněné nápravy v dálkové dopravě a protektory KDW Scan s dobrou trakcí pro extrémní zimní podmínky. „Povědomí mnoha spotřebitelů o kvalitě je vysoké“, raduje se Milan Gajdoš, zástupce firmy Kraiburg Austria pro Čechy a Slovensko. „Na prodejní akci se jednoznačně ukázalo, že pro naše slovenské zákazníky jsou zajímavé nejen vlastnosti směsi Kplus 30, ale především i moderní zimní profily z programu Kraiburg plus.“ Díky tomu KRAIBURG vidí na Slovensku další růstový potenciál. Pneumatiky Kplus 30, které se na trhu nabízejí více jak rok, slaví po celé Evropě úspěch. Tak například v České republice má již každá sedmá pneumatika pro užitková vozidla protektorovaná za studena žlutý pruh – poznávací znamení pro Kplus 30. Se třemi partnerskými závody a podílem téměř 30 % na slovenském trhu protektorovacích materiálů je Kraiburg v tomto regionu nyní na druhé příčce. „Takový výrobek vyžaduje optimální prodejní strategii“ dodává Milan Gajdoš. „Proto je naším cílem ukázat specifickou užitnou hodnotu produktu Kplus 30 i přímo konečným spotřebitelům.“