Isuzu N75.190 s nosičem kontejnerů
čtvrtek, 10. března 2011
Společnost Isuzu Trucks Czech Republic, s. r. o. připravila pro komunální a stavební sektor speciální akční model řady N75 vybavený nosičem kontejnerů CTS 5038. Vozidlo je postaveno na nejtěžší variantě podvozku řady N o celkové hmotnosti 7500 kg s...
Společnost Isuzu Trucks Czech Republic, s. r. o. připravila pro komunální a stavební sektor speciální akční model řady N75 vybavený nosičem kontejnerů CTS 5038. Vozidlo je postaveno na nejtěžší variantě podvozku řady N o celkové hmotnosti 7500 kg s rozvorem náprav 3365 mm.
Jednoramenný kloubový nosič kontejnerů pochází od firmy CTS Okřínek a je určen pro nakládání, odkládání, překládání (na přívěs) a vyklápění kontejnerů. Nástavba o hmotnosti jen 560 kg (včetně náplní) dovoluje sklápění v úhlu až 46˚ a je ovládaná elektrickým ovladačem na kabelu z kabiny. Akční model lze objednat včetně vanového kontejneru, případně bez něj. Vanový kontejner má objem 3 m3 a vnitřní rozměry 3650 x 1920 x 400 mm. Disponuje dvoudílnými zadními vraty, otevíranými kolem svislých čepů. Vlastní hmotnost kontejneru činí 500 kg. Isuzu N75.190 s nosičem kontejnerů CTS 5038 má užitečnou hmotnost 3520 kg (včetně kontejneru), respektive 4020 kg bez vanového kontejneru.
K pohonu modelu N75.190 je určen vznětový přeplňovaný čtyřválec o objemu 5193 cm3, který dosahuje nejvyššího výkonu 140 kW (190 k) při 2600 ot./min. a maximálního točivého momentu 513 Nm při 1600 až 2600 ot./min. Vysokou technickou úroveň tohoto motoru dokazuje přímé vysokotlaké vstřikování paliva technologií common rail s tlakem 1600 bar, čtyřventilový rozvod OHC nebo turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladičem stlačeného vzduchu. Tato pohonná jednotka plní emisní normy Euro 5 EEV prostřednictvím recirkulace výfukových plynů, filtru pevných částic DPD s oxidačním katalyzátorem, tedy bez použití AdBlue.
Akční model je připraven k okamžitému odběru
Akční model je ve verzi s kontejnerem nabízen za 1 158 630 Kč bez DPH, bez kontejneru pak cena činí 1 133 130 Kč bez DPH. Na vozidlo se vztahuje standardní 3letá záruka bez omezení počtu kilometrů, na nástavbu je poskytovaná kompletní záruka v trvání 12 měsíců a dalších 12 měsíců na nosné části nástavby. Akční model Isuzu N75.190 s nosičem kontejnerů CTS 5038 je díky skladovým zásobám v ČR připraven k okamžitému odběru.
Nákladní automobily Isuzu řady N
Isuzu řady N je na českém trhu nabízeno ve třech variantách celkové hmotnosti - N35 – 3,5 tuny, N62 – 6,2 tuny a N75- 7,5 tuny celkové hmotnosti. Verze N35.150 je nabízená ve dvou rozvorech náprav 2800 a 3395 mm s karosovatelnou délkou 4180 a 5070 mm. Typ N62.150 je k dispozici v rozvorech 3395 a 3845 mm s karosovatelnou délkou 5070 a 5740 mm. Nejtěžší verze N75.150 je nabízena se třemi rozvory 3365, 3815 a 4475 mm a karosovatelnými délkami 5020, 5700 a 6690 mm. Klasická koncepce podvozku s odpružením tuhých náprav listovými pružinami je schopna vyhovět velmi širokému spektru aplikací. Rozsah využití dále rozšiřují možnosti objednání spací nástavby či prodloužené šestimístné kabiny.
Verze N35 a N62 pohání vznětový čtyřválec Isuzu D-Core který je charakteristický čtyřventilovým rozvodem DOHC, přímým vstřikem paliva s tlakem 1800 bar, turbodmychadlem s variabilní geometrií a mezichladičem stlačeného vzduchu a emisní normou Euro 5 EEV dosahovanou pomocí filtru pevných částic a oxidačního katalyzátoru bez použití AdBlue. Výkon tohoto třílitrového agregátu činí 110 kW (150 k) při 2800 ot./min., točivý moment pak dosahuje 375 Nm při 1600 až 2800 ot./min. Verze N75 využívá čtyřválec obdobné charakteristiky. Rozdíl spočívá v objemu 5,2 l, čtyřventilovém rozvodu OHC a nižším vstřikovacím tlaku 1600 bar. Výkonové parametry zde dosahují 140 kW (190 k) při 2600 ot./min. a 513 Nm při 1600 až 2600 ot./min. Nejlehčí varianta řady N je kombinována s manuální plně synchronizovanou pětistupňovou převodovkou s rozsahem 5,315 až 0,721 při stálém převodu 4,1. Obě těžší verze pak nabízejí převodovku šestistupňovou, v případě N62 s rozsahem 5,979 až 0,759 při stálém převodu 4,56, u N75 s rozsahem převodů 6,369 až 0,782 při stálém převodu 4,1. Ve všech případech lze objednat navíc i robotizovanou převodovku Neestronic2 s elektromagnetickým řazením a hydrodynamickou spojkou, umožňující i sekvenční volbu převodových stupňů. Výkonná brzdová dvouokruhová hydraulická soustava je ve všech případech doplněná o ABS, ASR a elektronické rozdělování brzdné síly EBD. Na obou nápravách jsou použité ventilované kotoučové brzdy, verze N75 pak využívá na zadní nápravě brzdy bubnové. Nápravy jsou odpružené listovými pružinami s kapalinovými tlumiči a příčnými stabilizátory.
Sklopná budka nabízí mechanicky odpružené sedadlo řidiče a dvojsedadlo pro spolujezdce, výškově i osově nastavitelný sloupek volantu, dále rádio s MP3 přehrávačem a Bluetooth, elektricky ovládaná okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, vyhřívaná zrcátka, dvojici airbagů, trojici tříbodových bezpečnostních pásů (krajní výškově nastavitelné), mlhovky či imobilizér. Modely N62 a N75 jsou navíc vybaveny multimediálním systémem s couvací kamerou.