GOODYEAR PROPAGUJE BEZPEČNOST V RÁDIU  |  Archiv 2006 - 2012  |  Truck & Business

     
 

Truck & Business » Archiv 2006 - 2012 » GOODYEAR PROPAGUJE BEZPEČNOST V RÁDIU

GOODYEAR PROPAGUJE BEZPEČNOST V RÁDIU

 
image26

čtvrtek, 13. dubna 2006

Společnost Goodyear zaměřila svou pozornost na snižování rizik spojených s jarním deštivým počasím. Snaží se o propagaci bezpečnosti při jízdě na mokrých vozovkách pomocí rádia. Goodyear začal s kampaní pomocí série rozhovorů v rádiích propagujících...

 

Společnost Goodyear zaměřila svou pozornost na snižování rizik spojených s jarním deštivým počasím. Snaží se o propagaci bezpečnosti při jízdě na mokrých vozovkách pomocí rádia. Goodyear začal s kampaní pomocí série rozhovorů v rádiích propagujících bezpečnost za mokra. Koneckonců mu nahrává i fakt, že 32 % nehod se stane na mokrých vozovkách. Při kampani společnost využívá i skutečnost, že pneumatika Goodyear HydraGrip zvítězila v posledních testech známého německého magazínu Auto Motor und Sport. „Vzhedem k tomu, že je v Anglii 160 deštivých dnů v roce, je logické, že se zákazníci musí často na mokrých vozovkách pohybovat,“ vysvětluje James Bailey, manažer Goodyearu UK. „Poslední nezávislé testy pneumatik ukázaly, že se pneu HydraGrip chová na mokrém povrchu lépe než její konkurenti, a to hlavně při brzdění a celkové vzdálenosti potřebné k zastavení. Naše snaha ukazuje opravdové vylepšení vlastností pneumatiky s ohledem na bezpečnost,“ dodává.

 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@truck-business.cz