Truck & Business » Archiv 2006 - 2012 » GOODYEAR PROPAGUJE BEZPEČNOST V RÁDIU
Společnost Goodyear zaměřila svou pozornost na snižování rizik spojených s jarním deštivým počasím. Snaží se o propagaci bezpečnosti při jízdě na mokrých vozovkách pomocí rádia. Goodyear začal s kampaní pomocí série rozhovorů v rádiích propagujících...
Společnost Goodyear zaměřila svou pozornost na snižování rizik spojených s jarním deštivým počasím. Snaží se o propagaci bezpečnosti při jízdě na mokrých vozovkách pomocí rádia. Goodyear začal s kampaní pomocí série rozhovorů v rádiích propagujících bezpečnost za mokra. Koneckonců mu nahrává i fakt, že 32 % nehod se stane na mokrých vozovkách. Při kampani společnost využívá i skutečnost, že pneumatika Goodyear HydraGrip zvítězila v posledních testech známého německého magazínu Auto Motor und Sport. „Vzhedem k tomu, že je v Anglii 160 deštivých dnů v roce, je logické, že se zákazníci musí často na mokrých vozovkách pohybovat,“ vysvětluje James Bailey, manažer Goodyearu UK. „Poslední nezávislé testy pneumatik ukázaly, že se pneu HydraGrip chová na mokrém povrchu lépe než její konkurenti, a to hlavně při brzdění a celkové vzdálenosti potřebné k zastavení. Naše snaha ukazuje opravdové vylepšení vlastností pneumatiky s ohledem na bezpečnost,“ dodává.