GOLDHOFER THP/XLE NA SCÉNĚ  |  Archiv 2006 - 2012  |  Truck & Business

     
 

Truck & Business » Archiv 2006 - 2012 » GOLDHOFER THP/XLE NA SCÉNĚ

GOLDHOFER THP/XLE NA SCÉNĚ

 
image133

čtvrtek, 15. června 2006

Firma Goldhofer svým novým kompaktním systémem typu XLE dále upevnila pozici ve třídě vozidel v nosnostech 25 až 110 tun. Až dosud byla tato kategorie pokryta klasickými kombinovatelnými systémy typu STZ-VL nebo STZ-VH/ET. Stále více však zákazníci...

 
Firma Goldhofer svým novým kompaktním systémem typu XLE dále upevnila pozici ve třídě vozidel v nosnostech 25 až 110 tun. Až dosud byla tato kategorie pokryta klasickými kombinovatelnými systémy typu STZ-VL nebo STZ-VH/ET. Stále více však zákazníci požadovali lehčí, kompaktnější a ještě jednodušeji ovladatelný systém. Nový typ XLE je charakteristický kompaktní konstrukcí, významně nízkou vlastní hmotností, vysokým zatížením náprav, extrémní možností roztažení, stejně tak hlubokou a širokou bagrovou prohlubní v podvozku.
Při vývoji byl kladen velký důraz na použití osvědčených spolehlivých komponentů, jako jsou výkyvné nápravy s vyrovnáváním +/- 300 mm. Podvozky, bagrové lože a „labutí krk“ jsou nově koncipovány na co možná nejkratší délku, aby byla zachována co největší možná ložná plocha u celé soupravy.
Kompaktní „labutí krk“ je vybaven novým dvouokruhovým řízením, které přispívá k ještě snadnější ovladatelnosti a většímu bezpečí. Nový typ vozidla je tvořen ze dvou až osmi náprav. Vpředu jsou přitom k dispozici jedno-, dvou- nebo třínápravové plošinové podvozky. Zadní kompaktní dvou- a třínápravové podvozky se nabízejí v šířkách vozidla 2550 nebo 2750 mm, čtyř- a pětinápravové podvozky nabízejí šířky vozidla 2750, 2850 a 3000 mm. Spojovací tyče řízení k přestavění řízení u kombinací jsou shora lehce přístupné. Průchozí, až 950 mm široká bagrová prohlubeň umožňuje hluboké ukládání velkých bagrových ramen. K hospodárné a flexibilní přepravě rozličného převáženého zboží jsou k dispozici různá nakládací lože o nosnostech převyšujících 100 tun, stejně tak jsou nabízena nově vyvinutá bagrová lože s extrémně roztažitelnou délkou při nízké vlastní hmotnosti. Tento systém roztažení, nabízený pouze firmou Goldhofer, poskytuje přepravcům celkovou velmi krátkou délku soupravy při jízdě bez nákladu, avšak s možností extrémně dlouhé roztažené ložné plochy v hlubině.



 
image132image131image133
 
 
 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@truck-business.cz