Ekologická mobilita v EU
čtvrtek, 1. února 2007
Po Finsku zdědilo Německo s předsednictvím v EU i řadu nevděčných úkolů. V prvé řadě se bude intenzivně zabývat novou úpravou kabotáže v silniční nákladní dopravě. Dalším nepopulárním úkolem bude zpracovat návrh směrnic Evropské komise týkající se...
Po Finsku zdědilo Německo s předsednictvím v EU i řadu nevděčných úkolů. V prvé řadě se bude intenzivně zabývat novou úpravou kabotáže v silniční nákladní dopravě. Dalším nepopulárním úkolem bude zpracovat návrh směrnic Evropské komise týkající se logistiky a bezpečnosti zásobovacích řetězců. Během předsednictví Německa musí být v principu vyřešeny i otázky ekologické mobility, resp. legislativního snížení emisí. S tím souvisí i úprava směrnice o pohonných hmotách (zvýšení podílu biopaliv) a rovněž definování normy Euro 6.