DPD zahájilo revoluci v doručovacích službách
středa, 20. července 2011
Služba DPD Private přichází s novým, vylepšeným systémem komunikace, díky kterému je doručení zásilky přizpůsobeno výběru a časovým možnostem zákazníka. Společnost DPD tak reaguje na aktuální potřeby trhu a je první expresní zásilkovou společností v...
Služba DPD Private přichází s novým, vylepšeným systémem komunikace, díky kterému je doručení zásilky přizpůsobeno výběru a časovým možnostem zákazníka. Společnost DPD tak reaguje na aktuální potřeby trhu a je první expresní zásilkovou společností v České republice, která podobné služby nabízí.
Služba DPD Private přináší komfortní řešení pro vnitrostátní přepravu zásilek soukromým osobám. Zákazníci si díky této službě mohou vybrat termín doručení zásilky a v Praze, Brně a Ostravě mají navíc možnost využít i večerního doručování.
„Zákazníci chtějí mít o svém zboží přehled a také možnost objednávku průběžně měnit, doručit zboží například na jinou adresu nebo v jiný den. Naše služby jsou proto založeny na proaktivní komunikaci s příjemcem,“ říká Daniel Mareš, generální ředitel DPD.
Ráno, v den rozvozu, příjemce balíku obdrží automatickou SMS nebo email s informací o tříhodinovém časovém rozmezí, ve kterém mu bude zásilka doručena. Oznámením přesnějšího času doručení zásilky se DPD snaží umožnit příjemci lepší plánování svého času během dne. V případě, že příjemce nebude moci svoji zásilku v uvedený čas přijmout, může na tuto zprávu jednoduše reagovat a změnit datum doručení výběrem jedné ze tří nabízených možností. Pokud tak příjemce neučiní a není na adrese v daný čas k zastižení, nechá kurýr na místě oznámenku a současně tuto informaci DPD odešle příjemci emailem. Následně může příjemce využít internetovou aplikaci www.chcisvujbalik.cz, kde lze kromě data změnit i místo příštího pokusu o doručení.
Společnost DPD díky vylepšené službě DPD Private reaguje na potřeby svých zákazníků a potvrzuje pozici inovativního lídra trhu. Více informací o službách DPD naleznete na www.dpd.cz.