„Černé ovce“ nemají šanci
pondělí, 18. února 2008
Špatně platící zákazníci jsou postrachem každého podnikatele. Platí to i v oblasti nákladní dopravy. Pro burzu nákladů a volných vozů to znamená, že v kvalitě musí nabídnout daleko víc, než pouhou službu nabídky a poptávky. TimoCom Soft- und...
Špatně platící zákazníci jsou postrachem každého podnikatele. Platí to i v oblasti nákladní dopravy. Pro burzu nákladů a volných vozů to znamená, že v kvalitě musí nabídnout daleko víc, než pouhou službu nabídky a poptávky. TimoCom Soft- und Hardware GmbH proto rozšířila svou burzu TimoCom TRUCK & CARGO promyšlenou bezpečnostní sítě.
Burza nákladů a volných vozů je pro mnohé dopravní firmy nástroj, bez kterého se neobejdou. S jeho pomocí mohou speditéři a dopravci optimalizovat kapacitu vytížení. Mnozí zákazníci se dají rychle nalákat různými bezplatnými burzami, ale přitom právě tam, jak známo, to mají "černé ovce" velmi jednoduché.
TimoCom Soft- und Hardware GmbH zkoumá členy své burzy opravdu dokonale. Jako jediná firma těchto služeb nabízí svým zákazníkům vlastní inkasní službu. Noví zákazníci jsou zde před přijetím do databanky TimoCom důkladně prověřeni, pokud jde o jejich platební schopnost. To znamená, že si společnost již v tomto okamžiku předběžně opatří spolehlivé informace o hospodářské, obchodní a dlužní situaci zájemce. Vedle kontroly takzvané bonity patří do celkového hodnocení také zkušenosti a pověst daného podniku.
Právní zástupce TimoCom Alexander Oebel (na obrázku) potvrzuje: „Je důležité, jestli podnik existuje už nějakou dobu a jestli je ve své činnosti úspěšný. Proto nový zájemce získá přístup k naší burze teprve poté, kdy se na trhu vyskytuje nejméně šest měsíců.“
I po uzavření smlouvy však dbá společnost TimoCom na platební morálku, platební schopnost a všeobecné návyky svých zákazníků. Kromě toho vyzývá kmenové zákazníky, aby ihned ohlásili nečestné úmysly, s nimiž se případně při používání burzy setkají. Členové, kteří nedodržují pravidla nebo právně stanovené požadavky, jsou okamžitě z používání programu vyloučeni.
Alexander Oebel zdůrazňuje: „Řídíme se heslem ‚Důvěra je dobrá – ale kontrola je lepší!‘ To vědí také naši zákazníci. Jsou u nás v dobrých rukou a profitují ve své oblasti podnikání z naší dobré pověsti, protože jsou vybaveni jakousi pečetí kvality.“