Truck & Business » Archiv
V těchto dnech dokončujeme novou, zásadně přepracovanou podobu webových stránek www.truck-business.cz Nový web je již třetí adaptací internetové platformy pro B2B komunikaci, která již funguje u našich webů iFLEET.cz a pneurevue.cz. O co v ní jde? Web už není pouhým internetovým protějškem tištěného časopisu, ale nabízí řadu dalších funkcí, zejm. zakládání vlastních uživatelských účtů, jejich správu a komunikaci mezi registrovanými uživateli v prostředí webu. Pro dodavatele odvětví je určena aplikace MarketPoint, v níž si zájemci mohou vytvořit ve vazbě na svůj uživatelský účet obchodní profil – firemní prezentaci. Tu si mohou sami spravovat, upravovat, vkládat akční nabídky, ale také komunikovat v prostředí webu s jednotlivými uživateli či jejich skupinami. MarketPoint je tak unikátním komunikačním nástrojem mezi dodavateli a odběrateli odvětví silniční autodopravy. Samozřejmostí nového webu truck-business.cz je bohatá informační náplň včetně archivu od roku 2006. Dalším produktem portálu jsou elektronické newslettery distribuované na zhruba 3000 příjemců.
Myšlenka B2B komunikačních portálů, jak já říkám „odvětvových facebooků“, se alespoň v případě dvou námi již realizovaných produktů setkala s velkým úspěchem. Tištěné časopisy vydáváme již téměř 20 let a za tu dobu se svět hodně změnil. Pokud v něm naše produkty mají mít v budoucnu své místo, musíme se měnit i my. Pozorně sleduji diskuze o budoucnosti tištěných periodik a nedělám si iluze o tom, že není vůbec růžová. Domnívám se, že profesně či profesionálně zaměřené časopisy svou budoucnost mají, ale pouze v rámci širší komunikační platformy toho kterého odvětví. Poptávka po kvalitní komunikaci bude existovat vždycky a to, zda bude na papíře, v tabletu, na sociální síti či mezi dvěma obchodníky na obchodní akci, je pouze věcí formy. Média, ke kterým patříme, budou muset nabídnout víc než pouhé informace. Tou novou přidanou hodnotou bude pro-obchodní orientace, spojování lidí, zprostředkovávání kontaktů. Vyžádá si to tvůrčí přístup, kreativitu a překonání zaběhlých stereotypů o tom, co má odborný časopis dělat. Touto cestou chceme jí i v případě časopisu Truck & business a celé komunikační platformy pro řídící pracovníky silniční autodopravy.
Od příštího roku vyjde i časopis s novým logem a v nové grafické úpravě, převzaté od našeho licenčního vydavatelství v Belgii. Takže jak vidíte, stále se něco děje a bude dít. A jelikož toto číslo vychází na začátku posledního měsíce roku, dovolte mi popřát Vám hodně zdraví, štěstí a pracovního elánu do příštího roku.
Krédem v oblasti vývoje automobilu je “čistá mobilita“. Tomuto tématu se v letošním roce věnovalo několik významných, pohříchu mnohdy nepříliš navštěvovaných, konferencí, pořádaných Ministerstvem životního prostředí,... celý článek »
Stárnutí evropské populace je již dlouhou dobu známý fakt. Přináší s sebou komplikace v důchodovém systému, zvýšené náklady na zdravotní péči, větší potřebu nízkopodlažních spojů, menších bytů, sociálních služeb, ale... celý článek »
I v tomto posledním čísle letošního ročníku se pokusíme přinést alespoň střípky ze zasedání, na nichž se probíraly v podzimních měsících otázky silniční dopravy. Více času věnovali europoslanci tentokrát sice letecké a... celý článek »
V prvních třech číslech letošního ročníku magazínu Truck & business jsme představili prakticky všechny nové verze nákladních vozidel DAF. V prvním čísle jsme uvedli jízdní dojmy ze svezení s vlajkovou lodí DAF XF. Na... celý článek »
V úvodní části prvního pojednání o těžkých stavebních strojích jsme se v minulém čísle věnovali obecně uspořádání podvozkových skupin vozidel vhodných pro obtížné podmínky. V těžkých podmínkách jsme měli možnost... celý článek »