Truck & Business » Aktuální číslo » Truck & business 4 / 2008
V našich testech se dnes poprvé objevuje vozidlo na alternativní palivo. Po úvodu na téma Iveco a CNG se pokusíme alespoň ve stručnosti odpovědět na otázky: Jak se liší plynové vozidlo od standardní verze, jak... celý článek »
Evropa se stává na jedné straně velkou rodinou, na druhé straně, a řidiči kamionů to potvrdí, komplikovaným nesourodým celkem. Proč? V každé zemi je zaveden jiný způsob vybírání dálničních poplatků, což dopravcům... celý článek »
Tentokrát jsme zavítali za dealerem vozidel Nissan. Typové řady japonské značky začínají u malých osobních vozidel a končí nákladními typy. Ty nás samozřejmě zajímají nejvíce, proto jsme si vybrali právě... celý článek »
Od příštího roku musíme počítat s legislativními změnami, jejichž neznalost by mohla způsobit horké chvilky jak řidičům, tak dopravcům. Budeme hovořit o změnách zákonů o silničním provozu a přestupcích. Změny... celý článek »
Christian Leysen, ředitel společnosti Ahlers: patnáctiletá zkušenost v Rusku Politika chce zvýšit rychlost dopravy průměrně o 15 až 20 %. Za poslední čtyři roky ohromně vzrostla silniční doprava. Hranice 800... celý článek »
Řešení otázky bezpečnosti na silnicích odpovídají i konkrétní opatření. Společnost Scania investuje do výzkumu a vývoje v souvislosti s bezpečností každoročně zhruba 130 milionů eur (přes 3,7 miliardy korun). Zároveň... celý článek »
V rámci diskusí týkajících se „Euroviněty“ nebyla otázka vnějších nákladů, které je třeba uhradit, nikdy tak ožehavá, jako je tomu dnes. Dosud převládal princip“znečisťovatel platí“. Podle IRU ovšem existuje i... celý článek »