EDITORIAL
Přesně před rokem touto dobou jsem „na půl cesty“ mezi belgickým Liège a Prahou, v jednom příjemném penzionu v německém Würzburgu, dokončil jednání s našimi zahraničními partnery o vydávání časopisu Truck & Business v České republice a podali jsme...
Přesně před rokem touto dobou jsem „na půl cesty“ mezi belgickým Liège a Prahou, v jednom příjemném penzionu v německém Würzburgu, dokončil jednání s našimi zahraničními partnery o vydávání časopisu Truck & Business v České republice a podali jsme si ruku na začátek spolupráce. Na zapití musela stačit jedna sklenka sektu, protože navečer jsme se všichni vraceli do svých domovů.
Nyní má Truck & Business za sebou své první krůčky a tímto třetím číslem dovršil svůj letošní plán. 250 stránek, které jsme letos nabídli, dostatečně ukázalo směr a cesty, kterými se bude časopis ubírat i v budoucnu. Přes nevyhnutelné porodní bolesti, které každou novou věc provázejí, mě reakce odborné veřejnosti utvrdily v tom, že Truck & Business přišel ve vhodnou dobu a na správný trh. Pozitivně je vnímán především fakt, že překonává tradiční výlučně produktový rozměr jiných časopisů a svým obsahem kopíruje ten nesmírně široký okruh témat, která musí při řízení dopravní či dopravně-logistické společnosti zvládat každý manažer. A že jich je opravdu hodně, o tom se přesvědčuji každý den, a musím před lidmi, kteří se do tohoto podnikání pustili, opravdu smeknout klobouk.
Každý den práce na novém časopise nás také utvrzuje v tom, jak správné bylo nespoléhat se v tomto případě jen na vlastní síly (jako u jiných našich časopisů) a jít cestou zahraniční spolupráce. Více než čtvrtstoletí náskoku a celoevropské působení našeho belgického partnera nás na pomyslné startovní čáře posunulo opravdu hodně dopředu. Zapojujeme se do zajímavých projektů, které by měly učinit dopravní průmysl čitelnější a vypočitatelnější – o jednom z nich, Evropském dopravním barometru, píšeme v tomto čísle na str. 39. Po něm by měla následovat celoevropská konference Truck Europe Forum na jaře 2007 v Praze, k jejíž organizaci náš časopis také významně přispěje.
Na závěr bych chtěl poděkovat všem, kteří vyjádřili našemu časopisu slova uznání či podpory. Nejvíce však náš časopis podpoříte, pokud ho sobě s svým kolegům ve firmě předplatíte či doporučíte. (...)