Truck & Business » Aktuální číslo » Truck & business 2 / 2009
Při vstupu ČR do EU bylo v rámci kapitoly Doprava stanovené přechodné období 2+2+1 rok pro možnost provádět kabotážní přepravy. Poslední část tohoto přechodného období skončila k 30. 4. 2009, a proto od 1. 5. 2009... celý článek »
Některá přípojná se jen zcela výjimečně odpojují od tahačů. U mnoha jiných vozidel je tento úkon každodenní rutinou. Během tak náročné operace se ovšem může stát cokoliv. Navíc se jedná o časově náročný úkon.... celý článek »
Ve dnech 2. až 3. dubna 2009 se uskutečnilo v Ženevě pravidelné jarní zasedání orgánů Mezinárodní unie silniční dopravy – IRU. První den probíhalo zasedání Rady pro osobní dopravu a Rady pro nákladní dopravu. Druhý... celý článek »
Společnost Nicotrans patří mezi velké dopravní firmy s počtem vozidel převyšujícím dvě stovky. Dvojkou též začíná letopočet, kdy společnost vznikla. O jihočeské dopravní firmě, její krátké historii a plánech do... celý článek »
Dopravní nehody silniční nákladní dopravy jsou v současnosti jednoznačnou prioritou v oblasti dopravní nehodovosti. Dosud však tento problém není dostatečně vnímán v celém svém rozsahu a omezuje se zpravidla... celý článek »
Téma automobily pro stavbaře není v našem magazínu vzácností. Všichni renomovaní výrobci silničních vozidel si uvědomují, že právě těžká auta pro stavebnictví s nejvyššími nároky na bezpečnost, životnost a... celý článek »
7. května se v hotelu Holiday Inn Amsterdam Schiphol konal čtvrtý roční celoevropské konference Truck Europe forum 2009, jehož organizátorem je belgická společnost MMM Group, mimo jiné vydavatel časopisů Truck Europe... celý článek »
Není lehké opustit teplo domova a vydat se na cestu, která nenabídne nic než nepohodlí, nejistotu a notnou dávku rizika. A navíc dát dobrovolně všanc své jméno, sice dobré a prověřené, ale o to víc hájené a... celý článek »