Truck & Business » Aktuální číslo » Truck & business 2 / 2007 » Leasing s podporou Evropské investiční banky
Při hledání nových forem financování vozového parku jsme narazili na zajímavou nabídku ČSOB Leasingu, produkt EUROleasing 2007. Jde o zvýhodněný finanční leasing s podporou Evropské investiční banky (EIB), jehož prostřednictvím lze financovat...
Při hledání nových forem financování vozového parku jsme narazili na zajímavou nabídku ČSOB Leasingu, produkt EUROleasing 2007. Jde o zvýhodněný finanční leasing s podporou Evropské investiční banky (EIB), jehož prostřednictvím lze financovat rychle, jednoduše a výhodně projekty s využitím evropských finančních zdrojů.
Produkt EUROleasing 2007 je určen malým a středním podnikům a jeho cílem je pomoc v realizaci dlouhodobých investičních záměrů ve sféře průmyslu i služeb a financování takových projektů, které přispívají k energetickým úsporám, podpoře ochrany životního prostředí a rozvoji cestovního ruchu.
Co lze financovat?
Z pohledu dopravní společnosti lze produktem EUROleasing financovat nové i použité nákladní automobily, návěsy, přívěsy, tahače, autobusy i manipulační techniku. V případě financování použitého zařízení nesmí být toto zařízení starší pěti let. Minimální doporučená pořizovací cena předmětu financování je 1,5 mil Kč a maximální 4,5 mil Kč.
Minimální podíl účasti zákazníka je 10 procent, maximální akontace pak 50 procent. V případě, že bude doložen minimální podíl 10 procent na celkových nákladech projektu jiným způsobem, pak je možná akontace od 0 procent. Minimální doba trvání leasingové smlouvy je 48 měsíců, maximálně 72 měsíců.
Zůstatková hodnota předmětu je kalkulována na 0 Kč. Leasingovou smlouvu je možné uzavřít a splácet v korunách i v eurech. Zájemce o EUROleasing předloží investiční projekt v hodnotě minimálně 40 000 EUR (1,12 mil. Kč) s minimální hodnotou financování 20 000 EUR (560 000 Kč).
Nabídka EUROleasingu 2007 platí do 31. 7. 2008 (rozhodující je datum předání předmětu v provozuschopném stavu do užívání).
Celý článek si přečtěte v T&B 2 / 2007