Truck & Business » Aktuality » Truck produkt » Mercedes -Benz V 220 CDI L - komfortně a rychle
V jarních měsících roku 2014 začal Mercedes-Benz ve své prodejní síti nabízet novu třídu Nejmoderněji vybavený užitkový mercedesu jsme otestovali při cestě na pařížský autosalon. Najeli jsme bezmála 2,5 tisíce kilometrů. Svižná jízda a vynikající komfort nás stály v průměru 8 l/100 km.
Co si žádá dnešní Evropan od dopravního prostředku, který by mu měl poskytovat nejen spolehlivý nástroj k obživě, komfort za volantem, dostatečnou rychlost a příjemně prožitý volný čas s rodinou? Tyto otázky si zřejmě kladli tvůrci nové třídy V. Již v úvodu našeho testu, můžeme prozradit, že odpověď najdeme v „železe“, hliníku, plastech a dalších konstrukčních materiálech umně ztvárněných ve formě třídy V.
Mercedes-Benz definuje u nejnovějšího a největšího člena rodiny osobních vozů stuttgartské automobilky, třídy V, nová měřítka v segmentu velkoprostorových vozů, a to jak designem, tak i velkým počtem inovací. Ve vozech nové třídy V je spojována nabídka místa až pro osm osob s příkladnou funkčností, dojmem hodnoty, komfortem, hospodárností, radostí z jízdy a bezpečností, tedy s atributy, jimiž se vyznačují automobily pro náročné. Mercedes třídy V je vhodným tipem pro všechny, kdo oceňují prostor, ale nechtějí se vzdát stylu a komfortu.
Nový velkoprostorový vůz lze podle vkusu a potřeby vybrat ze dvou výbavových linií. Jízdu je možné podle charakteru řidiče zpříjemnit vnějším paketem Sport a interiérovou soupravou Design. Na výběr jsou dva rozvory, tři délky karoserie v rozmezí 4895 až 5370 milimetrů, tři motory a bohatá nabídka výbavy na přání. Třída V díky tomu splňuje nejrůznější nároky zákazníků a je stejně atraktivní pro rodiny i pro uživatele, kteří vyžadují pro své aktivity variabilní a velkorysý vnitřní prostor. Kromě toho je vozidlo ideální v roli luxusního dostavníku pro přepravu VIP nebo hotelových hostů.
Více technických informací, vlastní dojmy z jízdy a nahlédnutí do výrobního závodu ve Španělsku, kde se rodí společně s typem Vito, přineseme v prvním čísle příštího ročníku T&b.