Truck & Business » Aktuality » Truck manažer » Pro nábor řidičů nákladních vozidel si MOSS logistics vybral Better marketing
Aktuální nedostatek řidičů je cítit na každém kroku - mimo jiné i díky různým formám propagace, kterou dopravní společnosti oslovují potenciální zájemce o volant. Agentura Better marketing nyní pomůže dopravně logistické společnosti MOSS logistics získat nové řidiče nákladních aut. Spolupráce bude zahrnovat vytvoření dvou mikrostránek: jedna bude cílit na mladé řidiče – nováčky, druhá bude promlouvat ke zkušeným řidičům – harcovníkům.
„Po úvodních rozhovorech s řidiči MOSS logistics začínáme v těchto dnech pracovat na kreativě, která využije chytlavý story-telling a chce rovněž stavět na vyvracení mýtů o profesi řidiče,“ přibližuje projektový manažer Better marketingu Štěpán Kysilka. Agentura kompletně připraví mikrostránky včetně copywritingu, webdesignu, kódování a webové analytiky.
Kampaň se rozjede v únoru 2017. „Vedle získání nových řidičů si od ní slibujeme i zvýšení brand awareness a zlepšení renomé řidičské profese. Chceme, aby řidiči byli na svou práci v MOSSu hrdí,“ uvádí specialistka komunikace MOSS logistics Eva Ondrůjová.