Truck & Business » Aktuality » Truck manažer » Dopravce bude propagovat českou muziku
Renault Trucks bude společně se svým dlouholetým zákazníkem, společností Luděk Volšička – VOLŠATRANS, následujících šest měsíců propagovat na českých a evropských silnicích vítězný návrh soutěže „Navrhni si kamion a proslav se.“
Vítězný návrh na návěsu potáhne model model Renault Premium Route EEV 460. Denně ho bude mít možnost vidět až 70 000 lidí a každý měsíc najede více jak 12 000 kilometrů.
První ročník soutěže „Navrhni si kamion a proslav se“ organizovaný společností ADTRUCKS, s.r.o. byl určen studentům, grafikům, kreativcům ale i fanouškům a jeho cílem bylo zapojit do venkovní reklamy mladé lidi, kteří mají originální a neotřelý pohled na reklamu a marketing. Ve dvou kategoriích „Propagace tvé vlasti“ a „Produktová reklama“ se utkalo více jak 145 grafických návrhů návěsů. Vítězem kategorie „propagace tvé vlasti“ se stal Michal Novák se soutěžním návrhem „Co Čech to muzikant.“
Vítězný návrh Michala Nováka byl o uplynulém víkendu instalován na návěs Lamberet v areálu Renault Trucks centra v Praze Čestlicích. Přepravovat bude převážně elektroniku, potraviny a spotřební zboží. VOLŠATRANS má ve svém vozovém parku více jak 80 vozidel výhradně značky Renault Trucks od lehkých užitkových vozidel určených pro expresní a kurýrní dopravu malých zásilek až po nákladní vozidla pro vnitrostátní a mezinárodní dopravu různého typu zboží.